Democratic Underground Latest Greatest Lobby Journals Search Options Help Login
Google

LOL! Freeper shows writing talent with proposed Fred Thompson ad

Printer-friendly format Printer-friendly format
Printer-friendly format Email this thread to a friend
Printer-friendly format Bookmark this thread
This topic is archived.
Home » Discuss » Archives » General Discussion (1/22-2007 thru 12/14/2010) Donate to DU
 
K8-EEE Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 12:47 PM
Original message
LOL! Freeper shows writing talent with proposed Fred Thompson ad
I might be just in a punchy TGIF mood but this SOOOO cracked me up...."says he's a good ole boy...." OMG.....

http://www.freerepublic.com/focus/f-chat/1939238/posts

Printer Friendly | Permalink |  | Top
Clintonista2 Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 12:49 PM
Response to Original message
1. Says here his ad sucks.
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
BlueJazz Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:26 PM
Response to Reply #1
10. LOL!...Good One!
:rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
wtmusic Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 12:49 PM
Response to Original message
2. Careful...it's copyrighted
Good thing too. A script like that, anyone could steal it and take the credit.

:rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
K8-EEE Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 12:51 PM
Response to Reply #2
3. I wonder if Pace Picante Sauce had their ad "copyrighted"
LOL! The creative genius of the freeps never fails to amaze me...
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Renew Deal Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 12:52 PM
Response to Original message
4. "Wheres he stand on the issues this year.
Edited on Fri Dec-14-07 12:53 PM by Bleachers7
He doesn't stand anywhere. He's asleep. :boring:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
DemGa Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 12:58 PM
Response to Original message
5. Cowboy #2: Alright then. Fred Thompson for President! That was easy!
Oh man, that's bad...very bad. I can't help but feel a little sorry for these people.
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
DCKit Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:12 PM
Response to Original message
6. Hmmmmm, Brokeback Fred n/t
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
rAVES Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:17 PM
Response to Original message
7. Worst thing ever...
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
chaplainM Donating Member (744 posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:19 PM
Response to Original message
8. Somebody added Sam Elliot's photo to that thread
Don't they know he's featured in the "anti-church" movie, "The Golden Compass?"
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
HiFructosePronSyrup Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:19 PM
Response to Original message
9. ...
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
alfredo Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:28 PM
Response to Original message
11. Don't quit your day job at Mickey D's.
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
guitar man Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:34 PM
Response to Original message
12. that's just stupid enough
Edited on Fri Dec-14-07 01:34 PM by GTRMAN
to appeal to a lot of the RW bots. The dumber the better.

Funny thing is, they could use it and I don't think Pace could stop them due to fair use as parody. Funnier yet is, they would have Al Franken to thank for it after the run-in with Fox Noise over the "Fair and Balanced" thing.

:rofl:

edit typo
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Contrary1 Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 01:38 PM
Response to Original message
13. He's a good ole boy alright...
"Scene: A take off of the old New York City Salsa commercial. Cowboys sitting around a camp/campfire discussing politics with southern/western accents, reading a newspaper."

Something like this would be most excellent. It sums up Fred's platform and he wouldn't have to memorize any lines.

http://www.youtube.com/watch?v=68v4g6ZjNlw

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
K8-EEE Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 08:49 PM
Response to Reply #13
14. LOL!! The dialog is an improvement on the freepers....n/t
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Occam Bandage Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Dec-14-07 08:56 PM
Response to Original message
15. Cowboy 1: "...and most importantly, Securing the Border!"
Edited on Fri Dec-14-07 09:03 PM by Occam Bandage
Cowboy 2: "If'n there's one thing we cowboys like, it's fences!"
Cowboy 3: "Yep. 'Specially big barb wire fences you can't go through. Love 'em."
Cowboy 1: "And conservative judges! That's what I'm worried 'bout out here. Whether lily-livered fags are gonna get married."
Cowboy 2: "Yep. Say, who's dancin' lady-style tomorrow night?"
Cowboy 3: "Oh, I'm doin' it this time. No kissin'!"
*laughter*
Cowboy 2: "Hey, what else Fred got?"
Cowboy 1: "He's for free trade."
Cowboy 2: "Arright. I know I'm glad McDonalds is buyin' its steaks and burgers from Argentina. Risin' tide lifts all boats!"
Cowboy 3: "Plus the extra competition gives me the drive to succeed!"
Cowboy 1: "And he's tough on terrorism!"
Cowboy 2: "I know that's my biggest concern. I worry every day some Eye-racky's gonna ride out here and blow himself up inna middle of our cattle."
Cowboy 3: "Fred Thompson for President! That was easy."
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
DU AdBot (1000+ posts) Click to send private message to this author Click to view 
this author's profile Click to add 
this author to your buddy list Click to add 
this author to your Ignore list Tue Oct 21st 2014, 06:40 AM
Response to Original message
Advertisements [?]
 Top

Home » Discuss » Archives » General Discussion (1/22-2007 thru 12/14/2010) Donate to DU

Powered by DCForum+ Version 1.1 Copyright 1997-2002 DCScripts.com
Software has been extensively modified by the DU administrators


Important Notices: By participating on this discussion board, visitors agree to abide by the rules outlined on our Rules page. Messages posted on the Democratic Underground Discussion Forums are the opinions of the individuals who post them, and do not necessarily represent the opinions of Democratic Underground, LLC.

Home  |  Discussion Forums  |  Journals |  Store  |  Donate

About DU  |  Contact Us  |  Privacy Policy

Got a message for Democratic Underground? Click here to send us a message.

© 2001 - 2011 Democratic Underground, LLC