Democratic Underground Latest Greatest Lobby Journals Search Options Help Login
Google

Wow, I saw this gorgeous guy in the turkey burger section

Printer-friendly format Printer-friendly format
Printer-friendly format Email this thread to a friend
Printer-friendly format Bookmark this thread
This topic is archived.
Home » Discuss » The DU Lounge Donate to DU
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:21 PM
Original message
Wow, I saw this gorgeous guy in the turkey burger section
of the grocery today.

I tried to talk to him, but he blew me off. Damn.
:P
Printer Friendly | Permalink |  | Top
auntAgonist Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:24 PM
Response to Original message
1. you loved him just for his body
:evilgrin:



He's used to it :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:27 PM
Response to Reply #1
3. Lol!
I think he's just stuck up because he's so hot.

I followed him for awhile, but he lost me in the cookie aisle.
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
CaliforniaPeggy Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:26 PM
Response to Original message
2. My dear cwydro!
Oh, too funny!

His loss, huh?


:rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:28 PM
Response to Reply #2
4. Lol. I never do this but couldn't resist.
I finally caught up to him outside and I think he had a REALLY big rig. :evilgrin:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
auntAgonist Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:33 PM
Response to Reply #4
5. OMG duzy worthy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rofl:






:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
CaliforniaPeggy Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:33 PM
Response to Reply #4
6. My God, you are on a roll, woman!
Freaking hilarious!

Too bad the DUzy's are on hiatus...you'd be a shoo-in for one!

Big rig, huh? :evilgrin:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:35 PM
Response to Reply #6
7. A very BIG rig.
Think it was a Peterbilt. :P
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
auntAgonist Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:58 PM
Response to Reply #7
15. and just how
is his Peterbilt? .. I mean, as far as rigs go? O8) :evilgrin: O8)







Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 09:03 PM
Response to Reply #15
17. I just liked the cut of his cab,
ya know?
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Strong Atheist Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:38 PM
Response to Original message
8. Ok, fess up! Here you say one thing, but THERE you said another:
http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.ph...

... or are you the B part of the glbt like me...
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:42 PM
Response to Reply #8
10. Now don't get technical on me here.
This is the Lounge! :P

Besides, I can LOOK, can't I??? :P
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Strong Atheist Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:44 PM
Response to Reply #10
12. Sure...
:hi:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:46 PM
Response to Reply #12
13. Oh hell SA,
I've been celibate for so long, even turkey looks like a burger! :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Strong Atheist Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:57 PM
Response to Reply #13
14. Yeah, me too, except for the
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 09:02 PM
Response to Reply #14
16. Lol!
Hmmmm, yes. ;-)
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Deja Q Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:39 PM
Response to Original message
9. I know there's an impossible double entendre in there, somewhere...
:spray:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
cwydro Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Fri Jul-31-09 08:43 PM
Response to Reply #9
11. I am not touching that one, lol.
If there is one, YOU would find it. :P
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
DU AdBot (1000+ posts) Click to send private message to this author Click to view 
this author's profile Click to add 
this author to your buddy list Click to add 
this author to your Ignore list Thu Oct 02nd 2014, 01:25 AM
Response to Original message
Advertisements [?]
 Top

Home » Discuss » The DU Lounge Donate to DU

Powered by DCForum+ Version 1.1 Copyright 1997-2002 DCScripts.com
Software has been extensively modified by the DU administrators


Important Notices: By participating on this discussion board, visitors agree to abide by the rules outlined on our Rules page. Messages posted on the Democratic Underground Discussion Forums are the opinions of the individuals who post them, and do not necessarily represent the opinions of Democratic Underground, LLC.

Home  |  Discussion Forums  |  Journals |  Store  |  Donate

About DU  |  Contact Us  |  Privacy Policy

Got a message for Democratic Underground? Click here to send us a message.

© 2001 - 2011 Democratic Underground, LLC