Democratic Underground Latest Greatest Lobby Journals Search Options Help Login
Google

So, I officially came out of the closet on Saturday

Printer-friendly format Printer-friendly format
Printer-friendly format Email this thread to a friend
Printer-friendly format Bookmark this thread
This topic is archived.
Home » Discuss » The DU Lounge Donate to DU
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 03:56 PM
Original message
So, I officially came out of the closet on Saturday
I brought my computer out of the closet and set it up in my room.

What did you Think I meant?


Printer Friendly | Permalink |  | Top
Guava Jelly Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 03:58 PM
Response to Original message
1. she's here she's uh relocated errr
I would :loveya: no matter what :)
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:04 PM
Response to Reply #1
4. Awwwwww....
feels weird being out in the room now. I'm so used to the little closet, I don't know what to do with all this space.

:loveya:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
lizziegrace Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:04 PM
Response to Reply #4
6. Liberating?
Isn't it. :evilgrin:

:hug:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:11 PM
Response to Reply #6
13. Heeee
Liberating only BEGINS to describe it.

Just wait...

:evilgrin:


:hug:

:loveya:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
devilgrrl Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 03:58 PM
Response to Original message
2. How are your parents taking it?
Are they upset that you didn't set it up in the basement?
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:05 PM
Response to Reply #2
7. They took it surprisingly well
But that's just the kinda folks they are.

:hi:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Deja Q Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 03:59 PM
Response to Original message
3. Is it a PC or a Mac?
:7
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:08 PM
Response to Reply #3
9. I'm just a PC kinda gal...
:hi:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
CaliforniaPeggy Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:04 PM
Response to Original message
5. My dear reyd reid reed!
Well.........I did wonder a bit!

But I figured you had to be teasing us.....

And so you are......

How do you like your new set-up?

:hug:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:09 PM
Response to Reply #5
10. Still trying to adjust
It feels odd to actually have space.

:hug:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
ThomCat Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:07 PM
Response to Original message
8. Closets are for clothes, not for computers!
:)
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:10 PM
Response to Reply #8
12. *sigh*
Yup...I'd have to agree with you. It seemed like a good idea at the time, though...

:hi:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:10 PM
Response to Original message
11. LOL You are so fulla balony.
:hi: :pals: How you been doin' ?
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:12 PM
Response to Reply #11
14. LOL!
Me? Fulla baloney?

O8)

:rofl: :rofl: :rofl:

I'm fulla something, all right.

:hi:

:loveya:

I'm good...how're you?

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:14 PM
Response to Reply #14
15. Gr8 Thanks
:toast: :loveya:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
lizziegrace Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:23 PM
Response to Original message
16. This thread is worthless
without pictures. Just saying. :)
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:28 PM
Response to Reply #16
17. I almost thought I heard a can of whup ass opening up. LOL
:hide: :rofl: :rofl: :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
lizziegrace Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:31 PM
Response to Reply #17
18. I know y'all were thinking it
*I* just had the courage to say it. :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 04:38 PM
Response to Reply #18
19. Yes you did. Have you ever seen RRR's fangs? LOL
:applause: :applause: :applause: :hide: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 06:04 PM
Response to Reply #19
20. Muahahahaha
It ain't my *fangs* y'all need to be worried about, y'know...

:evilgrin:


Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
lizziegrace Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 07:12 PM
Response to Reply #20
21. I'm not worried about her fangs
:)

If I were male, I would be. :evilgrin:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 07:31 PM
Response to Reply #21
23. I'm pretty she's ok. She is ain't she???????? LOL
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:24 PM
Response to Reply #23
26. Ok?
Just okay?

*sniff*

*slinks off to brush her fangs*

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 09:20 PM
Response to Reply #26
34. More than OK.
Very special. How's that? :hi: :loveya: :pals:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 09:33 PM
Response to Reply #34
35. Much better...
Not that I'm fishing or anything...


:whistles:







Ouch...those damn hooks smart when they come back on you, y'know?

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Road Scholar Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 07:34 AM
Response to Reply #35
42. Silly girl. LOL
Hey, speaking of which I'm going fishing this weekend. I hope I get some good pics. :hi:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 08:40 AM
Response to Reply #42
44. Knowing you, I'm sure that you will
You always get such good pictures and I always look forward to them.

:hug:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Aristus Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 07:28 PM
Response to Original message
22. Whew! Had me going there for a second.
I like flirting with my lovely Triple R. :loveya:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:25 PM
Response to Reply #22
27. Ditto, darlin'...
:loveya:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Aristus Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 10:44 PM
Response to Reply #27
38. I'm sure you look stunning tonight, gorgeous.
B-)
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 01:07 AM
Response to Reply #38
41. If you think that flattery is going to turn my head...
You're right...

:loveya:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Aristus Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 07:16 PM
Response to Reply #41
50. Well, it's such a lovely head!
:loveya:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Bossy Monkey Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 07:36 PM
Response to Original message
24. Gotdammit! Now what am I going to do with this toaster?
:P
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:25 PM
Response to Reply #24
28. *perk*
Toaster? Hmmmmmm...for a toaster....

:P
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
RetroLounge Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 07:38 PM
Response to Original message
25. I knew you'd leave me for another room...
They always do...

:D

RL
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:27 PM
Response to Reply #25
29. Awwwww...now how could I possibly desert
as positively....yummy....as you?

:loveya:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
RetroLounge Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 10:36 PM
Response to Reply #29
37. No idea. But it HAS been done
believe it or not...

:loveya:

RL
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 01:00 AM
Response to Reply #37
39. I don't believe it...
Dessert you? Without a doubt.

Desert you? Not a chance.



:loveya:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
bridgit Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:33 PM
Response to Original message
30. that's odd, cause our closet came out onto us...
:hi:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:36 PM
Response to Reply #30
31. Heeee
Give it time. Mine usually does around Christmas. Leaving it now might've been some kind of primal survival thing....

:scared:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
qnr Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:41 PM
Response to Original message
32. I figured you were in there trying to find a Jeb Bush to beat up! n/t
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 08:42 PM
Response to Reply #32
33. Aha!
That would explain why it suddenly felt so cramped in there...I KNEW there was a reason.

:hi:

:hug:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Arkham House Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Mon Oct-09-06 10:33 PM
Response to Original message
36. Finally faced the fact that you're really a Mets fan...?
:hide:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 01:05 AM
Response to Reply #36
40. Bite your tongue!!!
Or, short of that...



*ahem*

:hi:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
youthere Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 08:06 AM
Response to Original message
43. I prefer the "Don't Ask-Don't Tell" stance on PC Locations. n/t
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 08:43 AM
Response to Reply #43
45. Discretion is the better part of valor and all that
but sometimes it's all in the discovery process, and I've discovered....

space.

Glorious, liberating space.
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
NewWaveChick1981 Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 08:43 AM
Response to Original message
46. So how long were you in there? It can get really stuffy in closets...
:P :hi: :rofl:
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 10:41 AM
Response to Reply #46
47. Too long...
And it's especially stuffy when you've got three or four people in there. I had to come out for the privacy.

:rofl:

:hi:

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
Left Is Write Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 10:50 AM
Response to Original message
48. I thought you meant...
that you lined up all your boots in the foyer for all to see, instead of hiding them away in your room.

:D

(You can smack me now and tell me never to mention boots again!)
Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
reyd reid reed Donating Member (1000+ posts) Send PM | Profile | Ignore Tue Oct-10-06 10:54 AM
Response to Reply #48
49. Heee
Now there's a thought. It'd be an awfully short row, though; I've only got two pair.

Printer Friendly | Permalink |  | Top
 
DU AdBot (1000+ posts) Click to send private message to this author Click to view 
this author's profile Click to add 
this author to your buddy list Click to add 
this author to your Ignore list Wed Apr 23rd 2014, 04:02 AM
Response to Original message
Advertisements [?]
 Top

Home » Discuss » The DU Lounge Donate to DU

Powered by DCForum+ Version 1.1 Copyright 1997-2002 DCScripts.com
Software has been extensively modified by the DU administrators


Important Notices: By participating on this discussion board, visitors agree to abide by the rules outlined on our Rules page. Messages posted on the Democratic Underground Discussion Forums are the opinions of the individuals who post them, and do not necessarily represent the opinions of Democratic Underground, LLC.

Home  |  Discussion Forums  |  Journals |  Store  |  Donate

About DU  |  Contact Us  |  Privacy Policy

Got a message for Democratic Underground? Click here to send us a message.

© 2001 - 2011 Democratic Underground, LLC