HomeLatest ThreadsGreatest ThreadsForums & GroupsMy SubscriptionsMy Posts
DU Home » Latest Threads » Callmecrazy » Journal
Page: « Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »

Callmecrazy

Profile Information

Name: Michael Rocco
Gender: Male
Hometown: Las Vegas, Na
Home country: USofA
Current location: Fort Lauderdale, Fl.
Member since: Mon Jul 9, 2012, 02:31 PM
Number of posts: 1,695

Journal Archives

Not much going on in ATA lately...

Did Skinner lose his keys to the office?

Ooooh, happy, happy, joy, joy...

I just went and paid for my New Year's cruise. As I gloated a few weeks ago, I'm taking a seven day cruise to Cozumel, the Cayman Islands, Jamaica(yeah mon), and Labadee island near Haiti. Gonna spend Jan 01 on Grand Cayman Island in the Caribbean. And for what is normally a $1,400.00 stateroom, I am paying, or should I say have paid, the criminally low price of, wait for it... $320.00!
Before it was a "maybe" or "can I get my vacation pay" kind of thing, but now it's a lock. I needed a break and this is just what is called for.
And I have the stateroom all to myself so maybe love is in the air. I leave from here in Fort Lauderdale so maybe I'll meet some local hunny bunny who's as crazy as me and we can do the zip line together.
Life is good.

Gotta love Casey Key...

On a whim, a buddy and I road tripped from Fort Lauderdale to Casey Key on the gulf coast. What a great idea. My folks run a small resort on the little key and I woke up this morning to the sounds of crashing waves and salty air. I've always found the Gulf coast to be much more tropical and relaxing than the hustle bustle of Broward County and once again was not disappointed. My only concern was the status of tropical storm and looking at the Weather Channel as I write this I see it is dying out and was heading away from the Florida coast. A great sunrise with a piece of a rainbow on the Western horizon. The Gulf is almost dead calm. Time to grab the fishing pole and try my luck.
Yeah, this was a great idea. Link below to where I'm staying. Pardon me while I gloat... again.

How're y'all starting your weekend?

http://www.gulfsurf.com/residential.html
ETA: link

So I'm watching the new show Blacklist...

With Judd Nelson. And I really like it so far. Well acted and well written, IMHO.

Well whaddya know...

We're 3-0. Love me some Miami Dolphins.

How'd your teams do today?

Two hours and fifty bucks that I'll never get back...

After all the hype and the previews and the respectable cast, my sister and I went to see the movie Elysium.
The movie, starring Matt Damon and Jodie Foster and directed by the same guy as District 9 had a disappointing script and was kinda all over the place. Really disappointed.
However, if you liked District 9 you might enjoy this wild ride of a movie.
Save your money, friends and neighbors and wait for it to hit Redbox or Netflix.

My vote:

Pardon me while I gloat...

I just got word that I will be spending New Years Eve on a cruise ship in the Western Caribbean. I just looked at the itinerary and I'll be going to Cozumel, Grand Cayman, Jamaica and Haiti. All for the low, low ,low, low price of
$317.90. That's not a typo. It's nice having a BIL who handles High Rollers (gamblers) for Casinos all over the world. He had a cancellation and I get the $1400.00 per person stateroom for only the tax fee.
The last time I took a cruise was 2007 and it was the best vacation I ever had. I am soo looking forward to this trip.

Oh my god, oh my god, Oh MY Gaahhd!...

ONE THOUSAND POSTS!

On this auspicious occasion I need to tell all of you that for the past fourteen months this place has made me feel a wide range of emotions. Happy, sad, mad as hell, cheered and jeered and I have all of you to thank for it. Through all the jubilant moments and
all the horrors that have befallen our little planet I have come come here to brag, rant, cause a few dust ups and send vibes to those who ask for them.
But the greatest thing this place has done is made me feel welcome. And I just wanted to let you, all of you, know that you have made my life a grand adventure by allowing me to share it with you.
Thanks for putting up with me everybody.
For those few who have placed me on ignore- your loss.

And the adventure continues...

I think tonight's the night, I can feel it.

I've been working at this for over a year now and I'm sure the time is nigh.
I'm gonna take a shower, have a bourbon and cook a big fat Ribeye to celebrate.
Gonna log off now. Gotta get ready.
Check in later for details.
I'm so excited I'm fucking shaking.

Did something happen with the smilies?

Has something been added/removed from the smilies? Because they're not in the same order they were yesterday.
Go to Page: « Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next »